Gobierno de España. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones. Secretaría de Estado de la Seguridad Social y Pensiones - Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social
Administración Presupuestaria

Revisió d'actes administratius en matèria de Classes Passives

Código SIA994374
DenominaciónRevisió d'actes administratius en matèria de Classes Passives
Tipo de ProcedimientoRevisió d'actes administratius i recursos
MateriaClasses Passives
ObjetoRevisió d'actes administratius de la Direcció general d'Ordenació de la Seguretat Social que indegudament haguessin denegat la titularitat d'una pensió o que reconeixent tal dret assignessin una quantia inferior a la qual legal o reglamentàriament correspongui (article 13 del Reial decret 5/1993, de 8 de gener)
Órgano ResponsableDirecció general d'Ordenació de la Seguretat Social
Normativas
Forma InicioInteressat i Ofici
Lugar de PresentaciónRegistres de la Sotsdirecció General de Gestió de Classes Passives, de les Delegacions d'Economia i Hisenda, i qualsevol dels contemplats en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre de PACAP
Documentación
Fases del ProcedimientoL'interessat ha de presentar l'escrit de revisió amb la documentació acreditativa de la pretensió formulada
Formularios
Plazo de Resolución4 Mes/mesos
Órganos de Resolución
  • Direcció general d'Ordenació de la Seguretat Social
Fin VíaNo
Recursos
  • Recurs de reposició potestatiu previ al recurs contenciós-administratiu, a interposar en el termini d'1 mes, davant la Direcció general d'Ordenació de la Seguretat Social.
  • Recurs contenciós-administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de Madrid en el termini de dos mesos explicats des de l'endemà a la seva notificació.
Para más Información