Gobierno de España. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones. Secretaría de Estado de la Seguridad Social y Pensiones - Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social
Administración Presupuestaria

Cuadro de seguimiento de los compromisos de la Carta de servicios 2019

Dos compromisos declarados na carta de servizos, realizarase un control continuo do seu grao de cumprimento a través dos indicadores establecidos para o efecto

CompromisoIndicador2019
As pensións de xubilación abonaranse na nómina do mes seguinte ao da xubilación. Garántese a non interrupción entre a percepción das retribucións de activo e a pensión, cando o expediente estea completo e cúmpranse os requisitos.Porcentaxe de pensións de xubilación abonadas no mes seguinte ao da xubilación.99,49%
As pensións familiares, causadas por funcionarios civís, abonaranse na nómina do mes seguinte á data da solicitude da pensión, ou da recepción da documentación requirida.  Porcentaxe de pensión familiares abonadas no mes seguinte ao da data de solicitude da pensión, ou da recepción da documentación requirida.93,95%
As pensións militares, recoñecidas polo Ministerio de Defensa, abonaranse na mesma nómina ou na do mes seguinte á recepción da documentación da pensión militar.Porcentaxe de pensións militares abonadas no mesmo mes ou no seguinte á recepción da documentación da pensión militar.99,78%
As consultas escritas serán contestadas nun prazo non superior a 7 días hábiles desde a súa recepción no centro.Porcentaxe de consultas escritas contestadas o prazo máximo de 7 días hábiles.95,72%
As consultas recibidas por correo electrónico serán contestadas nun prazo non superior a 5 días hábiles.Porcentaje de consultas recibidas por correo electrónico contestadas en el plazo máximo de 5 días hábiles98,34%
O tempo de espera das chamadas atendidas non será superior a 5 minutos. Cando a liña estea saturada o usuario recibirá unha mensaxe convidándolle a repetir a chamada nuns minutos.Porcentaxe de chamadas atendidas cun tempo de espera inferior a 5 minutos.99,86%
As citas previas, para ser atendido persoalmente para informar o importe da súa futura pensión, concederanse nun prazo que non excederá de 15 días hábiles, salvo que o cidadán pida cita para unha data posteriorPorcentaxe de citas previas concedidas no prazo máximo de 15 días hábiles, salvo que o cidadán pida unha cita posterior100 %
O prazo de contestación ás queixas e suxestións non será superior a 10 días hábiles.Porcentaxe de queixas e suxestións contestadas nun prazo máximo de 10 días hábiles100%
Os novos contidos recibidos no Portal de Clases Pasivas publicaranse nun día hábil, a fin de ter sempre unha información veraz e actualizada. Porcentaxe de actualizacións de contido publicadas electronicamente nun día hábil tras a súa recepción.98%